Merhaba hanımlar.. Sorum şu ki.. Erkek bebeğin sancısı kasıktan koz bebeğin ki belden geliyor diyorlar.
Oğlumda gerçekten kasıktan geldi belimde hiç bir sancı ağrı yoktu..
Şuan 32 haftalık kızıma hamileyim ve daha şimdiden bel ağrılarım var:/ ve sanki her an doğacakmış gibi baskı var..
İkisini de tecrübe edenler.. Kız daha mı zor sanki😅🤦🏼♀️