PembeLia benim doğumdan sonra hemen sütüm gelmişti çok şükür hemen emzirmeye başladım hiç mama vermedim çünkü doyuyordu doymazsa belli eder zaten ağlar, uykuya geçemez ve yeterli şekilde kakasını yapamaz.En az 2 saatte bir emzirin diyorlar ama ben kızım ıh dese meme verdim ne kadar emmek isterse emzirdim hiç kısıtlama yapmadım.Bazen yarım saatte bi bazen saat başı emzirdim.