Aysununannesi00 Kızlar 32+5 im bebeğim harakt ediyor etmiyor değil elimle dürttüğümde önce den kendi kendine harakt eder tekmeler atar gece gündüz hiç durmazdı ama şimdi ben karnımla uğraşırsam anca hafif hafif harakt ediyor normal mi bu durum
Meryem2746 Aysununannesi00 31+2 bende dün post açtım bunun için aynı şekilde benimde hafif hafif dışta yakalayamıyorum bile hareketlerinş
Seraykrblt Aysununannesi00 36 dayım bende ve hareketleri çok azaldı korkmuyor değilim valla bi postta bi arkadaşımız şey yazmıştı yeri daraldığı için artık fazla hareket edemiyorlar diye bende öyle avutuyorum kendimi
Elifinannesii_ Bizde 32+1 haftalığız öyle tedirginim ki gece arada bir hareket ediyor tamam. Gece uyanınca hareket kontrolü filan yapıyorum hareketleri çok yavaşladı pazartesi randevum var inşallah hersey yolundadır
Meryem2746 Aysununannesi00 galiba sorun olmaz biz tedirgin oluyoruz yorumlara falan bakıyorum çok hareketli şöyle böyle diyorlar bizimde çok hafif olunca korku basıyor kızlar daha nazlı sanki erkekler daha hareketli😂🤦♀️
Aysununannesi00 Meryem2746 evet erkekler kızlra göre dha haraktli insan ister istemez korkuyor harktleri azaldığı için özledm kıpır kıpır harakt etmesni ne zaman düzelir bu durum acaba hep mi böyle gider
Meryem2746 Aysununannesi00 doktorunuza yazın istersenşz ben yazdım bikere bile küçük hareket etmesi yeterli dedi sonra dayanamadım kontrolle gittim gayet hareketliydi içerse çok şükür stres yapma sende daha çok etkiliyor inan
Aysununannesi00 Meryem2746 gece elimle karnımı biraz okşadım vurdu dokunduğmda tepki veriyor yda sağıma soluma yattığım da hangi tarafa yatarsam o tarafta belime doğru kıpırtılar oluyor doktorm numarasnı vermedi böyle devam edrse erken gidicm kontrole
Meryem2746 Aysununannesi00 bişey olmaz İnşAllahh korkma bende tatlı yediğim zaman sağa yatınca oynuyor herkesin solda oynuyor benm sağa yatınca 😂
Aysununannesi00 Meryem2746 kimden duyduysam erkek bebekler fıldır fıldır kızlar sakin oluyor bir kaç gün sonra haraktlenir mi sık şekilde acaba
Meryem2746 Aysununannesi00 aynen bende hep erkek bebek annelerinin yorumlarını gördüm daha hareketliler kızlar daha sakin bakalım sağlıklı olsunlarda ileride yerleri daha çok daralacak sanmıyorum bu şekilde devam eder 🤭
Seraykrblt Aysununannesi00 sormak aklıma gelmedi iyi dedi herşeyi yolunda sorunu yok dedi bakarken zaten su olan yerler siyah oluyor ya baya az o karanlık yerler büyüdükçe hareket alanı daralıyor eskisi gibi etmez diye düşündüm ama bu gidişimde sorarım size de bilgi veririm benim daha yeni başladı bu hareketsizlik 33 e kadar ne gece ne gündüz demiyor deli gibi tepiniyordu