pinkymoms 1234seda gayet normal 😌 çok endişelenşyorsan eğer stres yapmamak adına kendini rahatltmak için en yakın doktora gidip ultrasona girebilirsin 😌
Feyzaveannesi 1234seda bende 21+2 haftalığım bazen aşırı net nazende minik minik hissediyorum. Bizim gibi düşünün bizde bazen çok enerjik veya halsiz olabiliyoruz. Bebeklerimiz de bazı günler kıpır kıpır bazı günler durgun oluyor. Korkmayın 😊
Zehra9616 1234seda normal ayaktayken hareketliyken uyur icinde oturdugun an oynamaya baslar daha cok yeni uykucu bebisin korkma 😊
1234seda Feyzaveannesi çok teşekkür ederim içimi ferahlattınız ilk gebelik insan ister istemez endişe duyuyor
dilara_cinar99 Bı günleri bı günlerini tutmuyor ki bı gün arka arkaya tekmeler yiyorum bı gün hareket ediyor da ben mi anlamıyorum diye canım çıkıyor daha düzensiz hareketleri annesi düzene girecek inşallah 😊