Kızlar asla asla asla karar veremiyoruz. En son bebek dicez sadece o olucak, isimli battanesiyesini yaptıramadım daha kızımın içime dert oldu😄😄 aslında dinen de bir anlamı olsun diye çok araştırdım ama gelin görün ki şuan içime sinen isim MELİSA 🤣 o kadar kibar naif ve hanım hanımcık geliyo bana ama dinen bir anlamı yok malesef.. of yine de koyucam gibi çünkü gerçekten çok sevdim🤓 sizce nasıl bi isim ve çevrenizde melisa var mı? Karakterleri nasıl acaba ?