HazalDeniz Bayanlar merhaba ben14 haftalik hamileyim hashimato hastasiyim ve levetron 100 kullaniyorum bugün kan tahlili yaptirdim tsh 9.9 cikti yani sınır 2.5 benimki bayağı ustunde ilk dogumdada boyle oldu levetron 150 cekmisyi doktorum basina gelen oldumu nasil bir yol izlendi?