Beyzamutluu 25+6 yım. İlk doz biontech oldum . İnşallah hayırlara ve şifalara vesile olur. Çok büyük bir korku içerisindeyim 🤷
Meryem2746 Beyzamutluu bende ilk dozumu 24 haftada oldum 2.yide 29 da bebeğin hareketleri hafif yavaşlıyor korkmayın 2.3 güne düzeliyor şifa olsun 🥰
Yesimisss Beyzamutluu ben cesaret edemedim 37. Haftamdayım inşallah doğum sonrası için bi cesaret bakıcam duruma, çok alerjik olduğum için özellikle çok sayıda besin Alerjim olduğu için sinovac olmam gerekiyormuş
Beyzamutluu Amin kızlar tesekkur ederim. Bebiş için endişe ediyorum Allah hepimizi ve evlatlarımızı korusun 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Beyzamutluu Meryem2746 yavaşlıyor muu en korktuğum şey. Aşıdan sonra karnima dokunuyorum hareket etsin diye bekliyorum yok. 🥺 Doktor normal dedi mi danistiniz mi hiç peki
Meryem2746 Beyzamutluu korkmanıza gerek yok normal bende korktum kontrole gittim gayet iyiydi stres yapmayın diye söyledim herkeste aynı olmaz yani 🌸
Babyboyveannesi Ben de iki doz oldum asi bebeğin hareketlerini hiç etkilemedi sakin olun asiniz şifa olsun inşallah
Beyzamutluu Babyboyveannesi asi olduğumdan beri hareket yok 2 saat oldu karnımı dürtuyorum tepki verirdi hep vermiyor. Endişeleniyorum böyle olunca . Belki de uyuyordur ama 🤷 Cook korkuyorum elimde değil
EmnChn Beyzamutluu korkmayın hiç. Çikolata yiyin sırt üstü yatın karnınızı sevin konuşun bebeğinizle. Müzik dinleyin beraber. Hareket eder. Ben de pazartesi ilk dozumu yaptırdım. Harekette sıkıntı yok. Evham yapıyoruz ondan oluyor.