Ay_parcasi Hanımlar intgramdan uyguna metal kutuda bebek cikolatasi yaptırıp menmun kalan var mi hangi siteyi önerirsiniz tadi nasıldı??
Feyza-nur Ay_parcasi ben hacışeriften yaptırdım baska yerş arastırmadım yıllardır herseyı ordan alıyorum diye ama çikolatası filan cok güzel bi bak istersen
Papatya58 Ay_parcasi selam. Benim kuzenim Instagram @cananinatolyesine yaptırdı çok da güzeldi. Kapı süsü nü de @limonundukkanı na yaptırdı tavsiye ederim 🥰
Neslisss123 Ay_parcasi haci seriften sasmayin derim bende hem kurumsal bir yer hemde urunleri çok lezzetli.Yegenlerime yaptırdım daha once simdi de kendi kizima yaptrcam👍
missengineer Ben de artu çikolatadan yaptırdım. 100 tanesi 89 liraydı. Gayet güzel geldi. Hatta yanına hediyelik olarak açacak da yaptırdım.
Adaaa16 @missengineer ben de bu sayfaya bakıyorum gerçekten güzel mi? Yağlı bi çikolata yorumlarını da gördüm de. Birde açacak boyutu ne kadae avuç içi gibi mi😊
missengineer Adaaa16 tadı güzeldi çikolatanın.resmini de ekledim. Bildiğimiz madlen çikolata boyutunda. Ben kendim içine badem şekeri de atmayı düşünüyorum. [https://resimyukle.io/r/APZBPgySgS]
Esra-2121 Ay_parcasi Ben instagramda ck_designevent sayfasından yaptırdım. 100 adet çikolata ve badem şekeri şeklinde 160 TL. 20 TL de kargo ücreti verdim. Paketi ablam teslim aldığı için tadını bilmiyorum fakat güzel kaliteli çikolata koktuğunu söyledi.
sevgitekes Esra-2121 ay çok güzel bende yaptırıcam 10 haftalığız belli olsun cinsiyet son 1 hafta kala yanında kolonya hediyesi var mı
momofcherry Ay_parcasi çikolata atölyesinden yaptirdim gayet güzel geldi kutuyu açınca buram buram kokuyordu tadida cok guzeldi yaninda kolonya şişesi hediye geldi
Tugbain41 Ay_parcasi trendyol gondol çikolata diye bir satıcıya yaptırdım, 100 tanesini 102 TL’ye aldım. Aynı satıcı çiçeksepetinde var ama orda 100 tanesi 150 civarıydı. Trendyol indirimlerinden yararlandım 😊