Evet 24 Ekim Pazar gunu gece gelen sık sancilarimla baya heyecan yaptım zaten uyuyamıyordum saati 4 ettim duşa girdim geçmedi 6 da hastaneye gitmeye karar verdik ama açıklık 2 cm di saat 7den 10a kadar bekledim bekleyen de çok kişi vardı çünkü dogumhanede yer yoktu sonrasında aldılar beklerken dolasmama izin vermediler bebeğin kesesi aşağıdaymis bu yüzden oturarak bekledim sonrasında doğum odasına çıktığımda korktuğum an geldi suni sancı ve aynı anda nst kalkamadım uyandığım yerde çektim suniyi gerçekten dayanilacak gibi değilmiş keske bekleyip sancimi evde çekseydim hep böyle yaparım diyordum ama oan panikle direk hastaneye gittim😀aksam 6ya doğru açıklık 10 cm oldu güç bela ama ben bitmistim😀🤪 doğumum 6.30 da oldu suninin istemsiz etkisiyle çok ıkındığım için kizimin kafası odem toplamıştı ama geçti sonradan baya bir dikisim var pekte fırsat olmadı 18 gün sonra yazmak nasip oldu😊😊😊
Odalar gayet guzel benim doğum yaptığım oda tek kişilikti gece orda kaldık sabah servis katına aldılar orda da tek kişilik odada kaldım hersey güzeldi hemşireler iyiydi 😊
Hata yapıp parmağımda yüzükle gittigim için yüzük çıkmadı ve yuzugumu kestiler aman siz dikkat edin😀😀😀😅