Annecansuu Ankarada yaşıyorum. Merkez ilçelerdeki Devlet hastanelerinde önereceğiniz kadım doğum doktoru var mı?
Ceylin680 Annecansuu devlette asla tek bir doktor olmuyor .genelde yeni doktorlar bakıyor ve her zaman deisiyor.ben Zübeyde hanıma gidiyorum asla aynı doktora 2kez denk gelmedim
aybkaslan Annecansuu Cebeci tıp Murat Seval muayenesi ücretli ama tahlildir testtir hepsi ücretsiz ve harika bir doktor telefon no falan veriyo size ve öyle normal devlet doktorları gibi kalabalık olmuyo randevunuzu kendisi veriyo saatiniz gelince giriyorsunuz
glsm_kr8383 Annecansuu Ben gataya gidiyorum canın bütün doktorlar çok iyiler. Ama sürekli aynı doktor olmuyo. Bazen asistan fln oluyo
Canmyavrumm Annecansuu abkara sehır hastanesı ve doktorlarda ıyı genelde necatı bey ve fatma salıhı obuyorlar ben meryem kurupecana gıttın fene dagıldı ama yuksel onaranda cok guzel ozel gıhı kendı bakıyor cokda ıuı hır bayan .
bus_ra1 aybkaslan ücret olarak ne ödüyorsunuz acaba? Bende tıp fakültesine gidiyorum 15 haftalığız sordum fakat hepsinin kendi muayenanesini açtığını söylediler pandemiden sonra ve paket olarak 9 bin TL olduğunu söylediler.
Happy-family aybkaslan merhaba bende murat seval e gidiyorum. Siz kaç haftaliksiniz? Ve doğum hakkında bilginiz varmı nasıl oluyor dr kendisi mi giriyor hastane odaları nasıl ?
aybkaslan bus_ra1 İlk aylar 156 tl ödüyordum şuan 182 tl ödüyorum ayda bir muayeneye çağırıyor Murat hoca ama ben 37 haftadayım artık sürekli nst ye giriyorum oda ücretsiz randevuyu kendisi direkt veriyor tahlillerim testlerimi ücretsiz yaptırdım sadece detaylıya 132 tl ödedim başka binada olmuştum paketler hakkında bilgim yok ama muayene ücreti hepsnde aynı diye biliyorum çünkü özel gebe bölümündeki dosya odasının kapısında duvarında her yerinde muayene ücreti yazıyo bilemedim size niye öyle demişler 🌸
Annecansuu Ya araştırma hastanesi değil de normal devlet soruyorum. Özel de bi doktordan doğum paketi aldım da devlette de gitmek istiyorum
aybkaslan Happy-family Ben 37. Haftama girdim dün doğumum normal görünüyor şuan beklemedeyiz Murat hoca 10 kasımdan sonra hazırlıklı ol ama 31 kadıma kadar bekleriz sancı veya su gelmezse dedi zaten bildiğim kadarıyla keyfi sezaryen yapmak istemiyo doğuma isterseniz ücretli olarak geliyo ama gece vs olmazsa sanırım bu konuda net bişey demedi ama doğuma gelmese bile sürekli gelir seni kontrol ederim bakarım dedi ben çok memnunum ilk günden beri gidiyorum siz kaç haftalıksınız ?
tosbikveannesii aybkaslan Merabalar bende murat hocaya gidiyorum. Ama doğum, oda, çatı muayenesi yani son zamanlar için hiç bir bilgim yok rica etsem bildiklerinizi syler misiniz birde epiduralli normal doğum oluyormu acaba orada
bus_ra1 aybkaslan anladım canım cuma günü gidicem 3 lu tarama için. Tekrardan bir sorayım o zaman. İlk muayene randevusunu nasıl alcam ayrı bir numaraları var mı hastaneye gittiğimde mi sormam lazim
Happy-family aybkaslan 182 TL yi her muayenede odemiyormusun canim ben iki haftada bir de gitsem veriyorum. Birde detaylı ultrason kaç dakika sürdü canım ?
Ustensem aybkaslan peki doğum yaptgnızda ne kadar vereceksiniz? Ve muayene oldgnz doktor mu gircek doğuma?
aybkaslan tosbikveannesii Çatı muayenesi yapmıyo diye biliyorum çünkü benim arkadaşımda Murat hoca takipliydi doğum yaptı hiç çatı muayenesi yapmadı ona bana da yapmadı bugüne kadar odalar hakkında benim de bi fikrm yok ama tek kişilik özel oda tutabiliyosunuz günlük 30 tl vezne de yazıyo fiyatları epidural hakkında da hiç bi fikrim yok inanın
tosbikveannesii aybkaslan Ben bı murat hocanın yanındaki asistana sordm para verirseniz söylerseniz önceden yapılıyor dedi başkasından duyduğuma gorede özel ve vip oda varmış vip oda olrsa eş de girebiliyormus sanırım. Ama düşündüğüm acaba doğumu murat joca değilde normal doktorlar yapsa ikisinin arasındaki fark ne acaba vermeli mıyız okdr ücret bilemedim normalse eğer 😁
aybkaslan tosbikveannesii Şöyle ki doğumhanedeki doktorlar yaparsa zaten ücret ödenmiyo sadece özel oda alırsanız vs ödeniyo ama murat hoca girerse dosyanıza onun girdiği yazılıyo ve öyle ödüyosunuz arkadaşım doğum yaptığında yani 7 ay önce murat hoca normale 1000 tl gibi bi fiyat demişti( yani fiyatı Murat hoca belirlemiyo bu arada vezneden öğreniyosunuz kendisne sorsanızda vezneden tam detaylı söylerler diyo) sanırım ama tamamen yanlış da hatırlıyo olabilirim aklımda kalan bu arkadaşımda istememişti “zaten sancıyı çekiyosun hiç kimseyi düşünmüyosun bi doğuma gelip bebeği alıcak bi fark yok çağırmadık onun için” falan demişti 😄 bende en baştan beri takipliyim biliyo vücudumuzu bebeği tanıyo gelse iyi olur demiştim ama o an naparım bilmiyorum tabi hayırlısı ☺️
tosbikveannesii aybkaslan aynen bnde biraz arkadaşınız gbi düşünüyorum 😁 cnku sanciyi çekiyoruz o sadece almaya geliyolsr gerisini asistanlar yapiyomus sanırım çok kararsızım ne. Olacak böyle 😁
onhaziran Canmyavrumm şehir hastanesi ne bnde gttm yalandan baktı haftasini soyledi sanki ben haftasını bilmiyorum bazıları da çok ovuyo
aybkaslan tosbikveannesii Bende kararsızım valla o an karar vericez artık umarım çok çekmeden hayırlı doğumlarımız olur 😄
aybkaslan bus_ra1 Hastaneye gittiğinizde zemin katta sağ sol yapın en son oda var kayıt dosya vs odası oraya bir sorun isterseniz randevuyu 🌸
tosbikveannesii aybkaslan Ay umarım inşallah doğumdan sonra da deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim 🌺😌