Merhaba hanımlar 38. Haftama girdim ve 2 hafta önden gidiyoruz doktorum çatı muayenesi yaptı ve dar olduğunu söyledi. Hem iri bebek hem çatım dar belli başlı risklerden bahsetti korktuk ve sezeryana karar verdik. Çatısı dar olup normal doğum yapan var mı ben hep normal doğum istiyordum sezeryan biraz hayal kırıklığı oldu tecrübelerinizden faydalanmak isterim