Merhabalar arkadaşlar 31 hafta ikiz erkek bebek bekliyorum 1200 gramlarmış son 2 haftadır hiç rahatım yok kendi sağlık problemlerimde çok fazla en son perinotolojiye gittim ve kötü şeyler söyledi çok üzüldüm tabiki Allah ne dediyse o olur ama beni doğuma almaya kalktı sonra vazgeçti “asla 34 e kadar beklemez plesantalar yaşlanmış gidişat iyi değil doğsalarda yaşamaları sadece ihtimal dahilinde gelişimleri 10 gün geride dedi” şimdiye kadar hiçbir sorun olmamıştı ben 5-6 kilo aldım elimden geleni yapıyorum dün herşeyi hazırladık hastane çantamı eşyaları ama içimde bi korku sanki bebeklerimle eve gelemeyecekmişim gibi böyle denilipte güzel sonuçlar yaşayanlar oldu mu gelişimleri için ekstra ne yapmalıyım 5 günde 1 pruluton enjeksiyon bazende arada progestan enjeksiyon yapılıyorum multivitamin sadece vinelac kullanıyorum