Elif5561 Kızlar çatlak kremini kaçıncı dönemde kullanmaya başladınız ve hangi markayı kullanıp memnun kaldınız🤗
rgk Elif5561 12. haftadan beri lierac ve hindistan cevizi yağı, hindistan cevizine sonra başladım. 35. haftam bu hafta 1 2 kırmızı çatlak oluşmaya başladı
begonvilko Elif5561 15 haftalığım ben. Henüz çatlağım yok, göbeğim biraz çıktı ve göğüslerim irileşti. Her gün sürüyorum, basen-karın-göğüs 3’lüsüne.