asliiyorgunn iki aylık olduk bizde tam gaz devam dışarı çıkmaya korkuyorum bi damarı tutum mu hastaneyi başıma yıktı iki defadır sürekli sallan dur evin içinde bende tek bakıyorum denemediğim şey kalmadı bu ıyi gelir diyolar onu yapıyorum yok bu diyolar onu yapıyorum anladimki tek çözüm zaman istesende istemesen de buna alışıyosun inşallah bu günlerde geçicek 🤲