seymaaaaanur Ben çok afedersiniz 2 gündür ishal olmuşum 18+1 haftaligim bu gebelikte normal bisey mi bugün kontrolüm var ama dayanamadım o saate kadar ilk defa böyle ishal görüyorum 😝😣
nevarneyokk seymaaaaanur Demir ilacı kaynaklıda olabilir normalde olmuyorsa yediğiniz bir şeyle alakalıdır . Kanda crp de çıkar
seymaaaaanur guldenizcan hapı değilde damlasını kullanıyorum ama bi kaç gün önce sağlık ocağına gittiğimde kan ilacı falan başladılar yoksa omu etti 🙄🙄