Arkadaşlar çok çok hafif karnimda sancı oluyor bebek toplanıyor saniyeler içinde geçiyor iki üç defa oldu ama aralarında zaman saat farklı var sanki böyle usutmussun ağrır ya öyle bebeis hareketli bı sknti yok toplanma oluyor erken doğum riskim var oyuzden korkuyorum kasıklarda falan ağrı yok bu arada