edaduzenkosar önce doktor ense ölçümü ve başka birkaç değeri hesaplıyor ardından hemen kana yönlendiriyor ve kan veriyorsun. En fazla 15gün içimde sonuç geliyor. Ben Gölcük devlette yaptırdım onlar da ölçümü ve kanı Acıbadem İstanbul’a gönderdiler ordan sonuç geldi. Yani her hastane kendi bünyesinde tahlili yapmıyor gerekli ekipmanları yok sanırım. Ayrıca ben aç gittim ama fark etmiyormuş.