3 aylık hamileyim (13+1) ilk gebeliğim ve son 2 aydır hep sol göğsümde ve sol kolumda ağrı oluyor. Hormonlardan dolayı Göğüs hassasiyeti olabilir evet normal ama bu hep sol tarafta olduğu için endişe ediyorum; panik atak ve anksiyete bozukluğu da olduğu için hep bi korku oluyor muhtemelen 🥲 Benim durumumda olan var mı herkes cevaplarsa çok mutlu olurum tavsiyelerinizi de dinlerim Allah razı olsun şimdiden🌸