mucizegebelik6 Leyla_nur korkmayın ama yakın bi özel varsa kalp atışına baktırın. Bende de ara sıra oluyo igne ve fitil kullanıyorum
Ayseacibuca İdrar enfeksiyonu demişlerdi bana siz yine bir doktora görünün gebelikte böyle şeyler çok önemliymiş
Leyla_nur Mozarella evet 2 gün hastanede yatış verdiler. Kan uyuşmazlığı da olunca bizde bebekte çok aşağıdaymış düşük riskin var dedi.
SelinYakgul Leyla_nur canım tam 13. Haftada kahverengi lekelenme yaşadım 3 gün yattım hastanede aynı şekilde bebek aşağıdaydı. Hastanedeki bakım ilaçlar serumlar o kadar iyi gelecek ki sana hiç korkma bile bak biz Allah’ın izniyle 29. Haftayı yaşıyoruz ♥️🧿
Leyla_nur SelinYakgul Allah razı olsun içimi serinlettin. Yorumuna çok mutlu oldum. İnşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim😊