Hamileliğimin başından beri başıma gelmeyen kalmadı. 22. Haftadayım. Şimdi de böbrek büyümesiyle karşı karşıyayım. Katater takılmasını önerdi ürolog. Takıp da rahatlayan var mı? Miyomum olduğu in böbreğe baskı yapıyor. Günde 3 litre su içiyorum ama etki etmiyor. Eskiden ağrı yoktu. Şimdi ağrı da yapmaya başladı. Taktıranlar yorum yazarsa sevinirim.