Arkadaşlar açılma da yok sancı da yok günüm de doldu hastanede yatiyorum şu an günüm dolduğu için hiçbir şekilde ilerlemiyor psikolojik olarak yıprandım burdaki doğuran kadın seslerini de duydukça alttan muayene sonrası baya kanama oldu ilerleme yok gelen geçen parmaklıyor devlet hastanesi deyim bu ara çıkışımi alıp gidip sezeryan mi olsam bilmiyorum umutsuz vaka gibiyim bı akıl verin