Eteby Napiyorsunuz kizlar nasılsınız mide bulantılarıniz ne alemde ben aşırı halsiz ve uykuluyum sürekli tabi bide cinsiyet merakı var
Melos12 Eteby miğde bulantısı arada var ama halsizlik uykusuzluk hep var bugün cinsiyet tahminine gidiyorum 12+5 teyim
Melekk-911 Eteby merhaba 12+4 haftalığız. Bulantılarım hafif oluyordu ama rahatsız etmiyordu 1haftadir geçti o da . Sürekli WC çıkmaktan rahatsızım 🙄
Tazeanne0134 Eteby valla bacı istediğim kadar uykum olsun oğlum uyutmuyor ne yazik ki bide Adana’ya gidecem onun icin hazırlık yapıyorum gece yatağa girince anlıyorum ne kadar yorulduğumu
Civcivinannesiii Eteby cok sukur bulantim falan yok 12+4 olduk sükur. Cinsiyet icin haftaya cmt gunu gidecez allahin izniyle insallah gosterir kendini🥰🥰
AyseGC 11+2 yim dün cinsiyetini öğrendik,sadece sabahları açlıktan midem bulanıyor gün içinde bi rahatsızlığım olmuyor herşey yolunca🙏🏽
Tubaa-06 AyseGC merhaba bende 11+5 im belli olmaz dedi doktor bana bende gitsem mi acaba ya meraktan catlicam
Elif_ak21 Bende 12 haftalığım 5. Haftada kese göründü bebeğimin kalp atışlarını duydum canım çok ekşi sulu şeyler çekiyor 😋inşallah hepimiz sağlıklı bireyler dünyaya getiririz 🤲🏻💙
Hasret47 Tubaa-06 benim doktorda.cok garantici.ozel olmasına rağmen 16. Haftadan önce söylemiyor aşırı sinr bozucu😡
AyseGC Tubaa-06 benim doktorumda 12. Haftadan önce görmemiz mümkün değil dedi zaten ultrasonda ben serenity testi yaptırmıştım 10.haftada kanımı aldılar yurtdışına gönderdiler fln sağlık durumu hakkında bilgi almak için o sırada cinsiyetide orda belli oldu yoksa ultrasonda görünmesi için daha erken 🤗
derya45 Ben de bugün ikili teste gittim.Ense kalınlığı herşeyi normal dedi.Malesef cinsiyet söylemedi.16.haftadan önce de söylemem dedi.Garanticii be doktor.Kanda verdim.Peki bu sağa sola yatmaları nasıl yapıyorsunuz Ya benim solum çürüyecek yakında 😀
seymaaa123 derya45 15 16. Haftalara kadar hatta karnınız büyüyüp yüz üstü yattığınızda sizi rahatsız edecek zamana kadar yüz üstü yatabilirsiniz Sağ sol ve sırt üstü olayına gelince bebek 27 28 haftalık olana kadar sırt üstü yatmanın bir sakıncası yok sağ sol ayrımına da bu kadar takılmayın 24. Haftada olmama rağmen sağ sol ve sırt üstü yatıyorum siz daha çok küçük olduğunuz için rahat rahat yatmanızı tavsiye ederim 😌😌
papatya56 12+3 haftalıgım şimdiye kadar hiç kusmadım cok nadir mide bulantım oldu 11 haftalıkken detaylıya girdim erkek dedi💙