Canlarrr İkiz gebeler doktorunuz size hangi anestezi şeklini önerdi ve daha önce ikiz sezaryen doğum yapan oldu mu ?
Sakileyt Genel bence çoğu yakınımda spinal bel ve şiddetli baş ağrısı yaptı bide onu mu cekicem ben genel olmuştum hemen ayildim sadece sezeryan dikiş açısı oluyo onda
sumeyye_81 Sakileyt 4 gun once spinal sezaryen ile dogjm yaptm inanin belimin agrisindan resmen öluyorum keskede genel anestezi olsaydim o dikis acisi uyusuk gecincede oluyo spinal olduğum icin cok cok pismanim agrilarim hic dinmedi