iki_prenses_annesi Kizlar şimdi başladı böyle sanki yeni adet olacakmış gibi nasıl vuruyor belimin ağrısı . Sizde durumlar nasıl
Gozzdde iki_prenses_annesi oncelikle gecmis olsu o haftardayken benimde olmustu adet olacakmisim gibi agri ve bel agrisi hatta mide bulantisida olmustu bende. Isterseniz siz yinede doktorunuzla bi gorusun
balperisi_71 iki_prenses_annesi 36. Hafta güzel bir hafta erken değil hiç korkma benimde o ara çok kötüydü doktor eklemler gevsiyor doğuma hazirliyor kendini vücut dedi 40olduk gelen giden yok🌝
baysmeri Benimde 36+5 bel ağrım sanki adet sancısı gibi girip çıkan bi agrım var ve migde bulantım pazartesi doktor randevum var nstye giricem oyüzden yatıyorum sürekli
mlke34 35+5 haftalığız. Kızlar sizin hareketleriniz nasıl çok şiddetli tekmeler mi olması gerekiyor bu hareketlerin illaki? Nst de şiddetli hareketlerim çıkmıyor endişelendim biraz