Alparslaninannesii Bebek düşünmeye başladığım birkaç ay adetten 1 hafta önce başlıyordum test yapmaya ama sonuç olumsuzdu, tam eşimin tayini çıktığı için bebek düşüncemi erteledim ve o ay 1 defa denemeyle hamile olduğumu öğrendim hem de adetten 7 gün önce silik bi çizgiyle 😊 Şu an 37 haftalık hamileyim, sanırım akışına bırakmak gerekiyor, umarım sizin sonucunuz da pozitiftir ama değilse de rahat olun vaktini bekliyordur 🤲🏼🌸