Kizlar 2 gün once spinal sezeryan ile bende dogum yaptim. Aslinda gunumuz tamam 39. Haftamizdi ama ilk once solunum sikintisi ile bebegim kuveze alindi, simdi cigerlerindeki enfeksiyon gitsin diye antibiyotigw baslanmis. Insallah tez zamanda kavusuruz. Henuz kucagima alamadim bebegimi bundan dolayi cok burugum 😢 Spinal sezeryan ile ilgili sorulariniz varsa alabilirim. 9.10 gece falan beni ameliyathaneye aldilar 9.28 de bebegim dogdu cok sukur. 10.10 da da beni cikardilar. 1 saat civarinda falan surdu yani toplamda. Bebegim icin de dualarinizi beklerim insallah ❤