Merhabalar 39. Haftama girmiş bulunuyorum 💃 doktor kontrolüm de 2cm açıklığım olduğunu söyledi ama sancım çıkmadı. Yarın yine kontrolüm var. Meryem ana otu kullan var mı ya da araştırıp kullanmayı düşünen 🤔
Ben acaba bu otu bugün alsam yapsam olur mu yoksa sadece doğum aşamasında mı yapılıyor açıklığım başlamışken dursun istemiyorum ilerlesin istiyorum bir de okunacak duaları nedir kendimiz mi okumalıyız