[silindi] Canımız annemiz sistem böyle. Mesela instagramda da böyle. Buraya günde 30 bin ziyaretçi geliyor. Bir post açtık diyelim 500 beğeni var. 500 kişi de alt alta gözükmesi makul bir şey mi? Yorum içinde aynı şey geçerli. 1.000 yorum alan postu hayal edelim en basiti. Böyle şeyler yaşanmaması için bildirimlerde son kişiler yansıyacak türde sistemler kurulur.