Busraferdi7 Bsrefe Bizde Ediz Göktuğ koyduk Sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah Göktuğ ismine bayılıyorum nedense🙈 Tek tek de koyabilirsiniz ama ☺️
Bsrefe Busraferdi7 seslenirken iki isminide soyluyormusunz bnm ilk oglumun ismi selim efe bu oglumada ege koymak istiyorum ama göktugdanda vazgecemiyorum😊 ikisi birlikte kulaga hos geliyormu bunu merak ettim
Busraferdi7 Bsrefe Şuan hamileyim 25+0 olduk💙 Onunla konuşurken 2 isminide kullanıyoruz eşimde bende ☺️
BabyLoveeee Bende Almila ve Beren isimlerinden seçim yapamıyorum ama iki isimde istemiyorum,bakalım ben napıcam🤣
Bsrefe BabyLoveeee bn kizim olsaydi öyku yada masal koycaktim oykuyu oglum istiyor hala bebegin erkek oldugunu kabullenemedi hayr kiz olsun deyip duruyo🤷♀️
2erkekannesiii Göktuğ oğlumun adı çok bayılarak ve beğenerek koydum ben koyduğum zaman pek duymamıştım bu sene yayıldı çok yaramaz huysuz mızmız ve ağlak her an her şeye alınıyor kendini yerden yere atıyor inatlaşıyor çok zor
Bsrefe 2erkekannesiii isimden gelen bir enerji degildir umarim yoksa bizimkide bi bukadar miz miz olur🤗
2erkekannesiii Bsrefe öyle devam eder umarım bebekken çok rahattı 1 yaşından sonra başladık 3 yaş hala devam ediyor