Esraaer gerçekten öyledir anne karnında nasıl ise doğarken de öyledir. Benim kız karnımda çok sessizdi arada dürterdim yada soğuk su içerdim yada yürüyüş yapardm ve yada yemek yerken hareketlenirdi. Meğerse sürekli karnımda uyuyormuş hanfendi😆 şimdi de öyle gazı olmasa aç da olsa uyanmaz maşallah anası, babası gibi uykucu çıktı benim kız🤣 bir şey daha, ben tatlı sevmem genel olarak, hamile iken tatlı yiyin bebek hareket eder, derlerdi ve tatlı yerdim kızımda tık yoktu meğerse kızım anası gibi tatlı sevmiyor iki tane şurup var tatlı napıyorum içmiyor😃😃 süt de tatlı nasıl yiyorsa 🤔