Evet bu gece 38+0 olduk. Dün çatı muayenesi oldum. Doktor 2 cm açılma var dedi ve doğum yakın olduğunu söyledi beni bı heycan korku sardı. Ama ara ara sancım var oda bı kaç saate bir. Sorum şu sizce 2 cm den sonra doğum ne Zamn gerçekleşir hızlandırmak için ne yapmam lazım ??