Nsn 27+4 hamileyim 12 de aniden sağ kalçama aşrı girdi yürüyemedim yatağıma emekliyerek geldim lavaboya dahi gidemiyorum ne yapıcam yaşayan varmı ne iyi gelir
MerveGoncaCicek Nsn Bende de aynı ağrıdan vardı canım üst üste doktora gittim ama nafile çekiceksin dedi doktor. Yel bağlattırdı ananem kocakarı inancı işte Allaha şükürler olsun geçti şimdilerde. Ama biliyorum o ağrıyı.. Geçmiş olsun çok zordu.
Busra2013 Nsn ya doktora sormadınmı magnezyum fln kulanmadınmı mesela bende yataktan kalktıgımda bacak ıcım vajınam popom agrıyor ayakta ole dıkılıom adım atamıom sonra yavaca bı adım daha atıom sonra duzelıo
Nsn Busra2013 ya daha önce verdi midem çok kötü oldu bıraktım ama bu ağrı ilk defa oldu bende 3 saattir hiç durmadı