Kızlar ben 2,5 haftadır annemde kalıyorum eşimle ev kalabalık tabi ama bana hiç iş yaptırmazlar çok şükür dinleniyorum hatta bazen sıkılıyorum iş tutuyorum. Neden burdayız cunku bizim evimiz inşaata girecek büyük inşaat salonumun tavanı çöktü ve gaz borusu tuvalet fln hep değişmesi gerekiyor 60-70 yaşında bina olduğu için neyse adamlar daha başlamadı kapora verdiğimiz adam bizden daha cok para isteyince anlaşma dışında bozduk onunla olan işimizi başka ustalara bakıyoruz ve eşim çok gergin anneside öyle kızında kalıyor. Tabikide bende gerginim herkesin kendi evi gibisi yok ama banada yansıyor kimse beni takmıyor tabi annesi eşime, eşimde bana söyleniyor üflüyor püflüyor! 2 gündür acayip sinirleniyorum strese giriyorum ağlıyorum sürekli en ufak bişeye ve alt karnım çok kötü ağrıyor iç bacaklarıma kadar… hiç iyi değilim psikolojik olarak cunku bende evimde olmak istiyorum çocuğumun odasını, yatağını, dolabını almak istiyordum son haftalarım zaten.. 🥺😔 ama bu gidişle annemde doğum olacak gibi evime geç gideceğim gibi 9 haftam kaldı. Sizce nedir karnım ağrıyor ilk kez böyle oldum iyi değilim ruhum sıkılıyor artık sürekli yemeye veriyorum kendimi… iç bacaklarım zaten arasına yastık koysam uyurken çok ağrıyor sızlama gibi anlatamıyorum bilmiyorum neyden olabilir acaba ? Lütfen okuyorsanız yardımcı olun bana… bu ay sonunda kontrolüm var yani doktorumu arama imkanım yok Mail’le çalışıyor…