kubraa2121 yaaa allah korusun. Muhtemelen ekipman yok dediğiniz gibi ondan sıkıntı oldu. Benim arkadaşım da doğum yaptı orda 1 ay olucak nerdeyse. Dilek hanımla ilgili bi sıkıntı yaşamadı ama doğum paketinde söyledikleri gibi ne vip oda verildi, ne içecek ikramı yapıldı. Hatta başka katta kalmışlar yoğunluk olduğu için. Ondan kaynaklı hemşirelere de ulaşmakta sıkıntı yaşamışlar. Acıbademe geçsem mi diye düşünüyorum ama arada 1000-1500 lira oynuyor değer mi bilemiyorum