Merhabalar 36. Haftaya yeni girdim az önce su geldi eminim elimi attığımda su döküldü gibi bir avuç dolusu bile değil yarısından daha az nasıl anlatayım bilemedim de elim ayağım titriyor çok korkuyorum erken doğum riskim vardı zaten ama şimdi doğumun olacağını düşünmek istemiyorum ağrım sancımda yok böyle gelmesi normalmi yoksa doktoruma haber veriyim mi çok pipirik Doktorum hemen çağırır herşeye. Bebeğimin hareketi oldu az bişey