Bssrrr oto koltukları çok pahalı bin liradan başlıyor nerdeyse ben trendyoldan 150 TL ye puset oto koltuğu aldım ayrıca arabaya bağlamak için aparatı yok arka koltuğun emniyet kemerine bağlıyorsunuz iş görüyor daha bebekle binemedik ama koltuğa denedim iyiydi