Elisa23 eşiniz kan versin. Daha en başlarda soruyorlar aslında iğneyi yapıyorlar VS. Bi sorun olsa çoktan çıkardı. Doğum zamanı olanlarda var diye duymuştum ama bilgim olan Bi konu değil.
Bi yakınımın kan uyuşmazlığı varmış yapmamışlar iğneyi daha en başta düşük yaptı. Gebelik hiç ilerlemedi. İkinizde pozitifse sorun yoktur