minikkusummm Kizlar bugün randevum vardi bebegim bas asagi dönmüs dedi doktorum ama bir kac saattir sagda ve solda hissediyorum hareketlerini. Acaba sürekli pozisyon mu degistiriyor? Doguma kadar bas asagi kalir sanmistim
Yaagmurr minikkusummm Sanmıyorum canım benimde 28 de döndü doğum pozisyonuna 38. Haftaya kadar aynıydı yani doğurana kadar
sunashn50 minikkusummm bende sürekli sağ veya solda hissediyorum gayet normal bence benimki de döndü ☺️
Zehrayenianne minikkusummm ayakları kolları poposu falan olabilir onlar canım benim de başı aşağıda ama yukarıda hissediyorum hep ayaklarıyla vuruyor çünkü poposu da aynı kafası gibi böyle sertleşiyor kafasıymış gibi ama aslında popo
Ozlem2904 minikkusummm el-bacak hareketleridir onlar, 29.haftada bebek basasagi posisyon almis demisti dr um sonra ellerinin ayaklarinin yerini gosterdi bana. Hareket ettigindede ondan anliyorum tekme m atiyo yumruk mu atiyo yoksa öne m geliyo diye 🤭
kubraakbas Elo89 moral bozmak istemiyorum ama ilk gebelikse genelde zor diyorlar artık dônmesine ama 2.-3. Gebelikse son ana kadar belli olmazmış
kubraakbas Elo89 ben 38.haftadayım 27. Haftada dönmüştü mesela su an kanala girdi hareketleri o kadar yavaşladı ki yeri daraldığı icin
Ceylin680 Elo89 suyunuz gelince sancı odasında sondakikaya kadar beklerler .sondakikaya bile dönen bebekler var .ama bebeğin kendi tercihi
Zehrayenianne Elo89 YouTube da bebeğin başını döndürme hareketleri var hiç vakit kaybetme başla doğuma kadar onları yap döner inşallah aşağı
Ceylin680 minikkusummm onlar hareketleri bebek nir kere baş aşağı inince bir daha dönemez bebeklerin başı vücudundan ağır olur kaldırıp dönmesi zor