Betulycd Merhaba adetim 3 gün gecikti akıntım var ve karnımda ağrı var test yaptım ama sanırım bozuk çıktı gebe olabilir miyim test için biraz daha beklemeli miyim
Betulycd Betulycd DerinSu5 gecikmesinin başka sebebi olabilir mi çünkü ben hep zamanında yada erken olurum hiç gecikme yaşamadım yaklaşık 8-9 aydır
Emineyavuz_53 Betulycd bozulmuş yoğurt giniyse akıntı olabilir benimde öyleydi . Kaşık ağrısı oluyor kese rahime yerleşiyor. Ben 20 TL lik erken gebelik testlerinden almıştım dakikasında göstermişti tavsiye ederim
Zeynepkesici Ben adetime 1 gğn kala öğrendim beklemene gerek yok bence 1 tane daha al twkrar yap carsa silikte olsa cıkıyor zaten benimki baya silik çıkmıştı
Betulycd Zeynepkesici korkuyorum biraz ilk test negatif gibi geldi yada testte sıkıntı vardı anlamadım hiç de gecikmez adetim akıntım gaz sorunum falan var