SaniyeBektaYazc Arkadaşlar sabah uyandığımda ayaklarım şiş oluyor ve üstüne basarken acıyor yanma oluyor bir süre soğuk suyla duş alıyorum geçiyor tabiriyse öyle olan var mı
Tugceince SaniyeBektaYazc çok zor gerçekten aynı haftadayız hemen hemen . Sabahta , gece lavaboya kalktığım Zamanda yatağa tutunarak adım atıyorum . çok sürmüyor geçiyor
Imraninannesi SaniyeBektaYazc 37+5 haftaligim ama nerdeyse 30 haftadan beridir bende oldu bu. Sanki kilometrelerce yol yurumusum gibi basamiyorum sabahları uyanınca ayaklarima😣