Melda-Aras geçen hafta 33te 2414tü. Kasılma toplanma 27den beri var ama daha ağrılı olmaya başladı ve nefesimi kesiyor sanki. Ara ara kasık ağrısı, hiç geçmeyen bel agrısı hep var zaten. Ve artık zorlandığımı fark ettim. Nts başladı 31den itibaren sıkıntı yok şükür. 2 haftada 1 gidiyorum kontrole artık. 6 kilo aldım şuanlık. Gerisi iyilik hoşluk 🙏🏻 çok güzel geldik bugünlere diyebilirim böylede tamamlarız, hepimiz sağlıkla kolaylıkla kavuşuruz inş.