Merhaba arkadaşlar ,bende çok şükür doğurdum. Nasıl olucak,nasıl biticek diye bir çok soru cevap buldu nihayetinde .Her anne adayı gibi korkularım ve endişelerim vardı .Normal doğumdan da korkuyordum sezaryenden de genel anestezi almak istedim ama doktorum durumumu uygun görmedi ve yapmak istemedi ne kadar diretsem de ve spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti açıkçası spinalden çok korkuyordum felç kalma ihtimali,aylarca sürebilen bel ağrısı baş ağrısı falan korkutuyordu beni ertesi gün doğum olucak ve ben eşime çocuğu içerde tutmak istiyorum böyle iyiyiz yapamicam gitmeyelim dedim 😂 kovit testi verdim bekliyorum ki pozitif çıksın belki almazlar diye düşünebiliyor musunuz. Ama mecburen artık yolun sonuydu ve ameliyata girdim iyi ki de genel olmamısim diyorum çünkü bebeğim ertesi gün ameliyat olmak zorunda kaldı eğer genel olsaydı narkozu almış olcakti ve ertesi gün tekrar narkoza maruz kalicakti oyuzden pişman değilim iyi ki diyorum rabbim hepimizin evlatlarını bizlere bağışlasın sağlıkla gelsinler dünyaya yeter ki inanın o kokuyu aldıktan sonra hiç bir ağrı sızıyi gözünüz görmüyor yeter ki evladım iyi olsun diyorsunuz korkmayın olması gerektiği gibi olsun herşey