Baharozdemir Anneyim42 ben de 29+2 yim. 28 hf iken gittim 1150 idi. Ona göre yorumlarsam maşallah iyi bebisiniz. Kalbinizi hiç bozmayın değilse bile bu hf sonra hızla Kilo aldıkları için toparliyorlar