Duygucoban Kizlar merhaba. 3 ay once sezeryanla dogum yaptim. Gebeligimde hic kilo almadim 10 kilo verdim aksine sip diye 5 kilo daha gitti derken 5 kilo aldim ve gobegim sisti bildigin 80 kiloyum suan Allahtan boyum varda 😂 ya simdi taksam ise yararmi acaba
Emineymen Duygucoban bende 6 ay oldu Doğum yapalı takmayı çok düşündüm eşim sporla ilgileniyor karın kaslarını tembelleştiriyor takma demişti takmadım gidiyor zamanla
deletedmom734 Duygucoban bende sezeryan düşünüyorum ve ben takacağım canım biraz spor biraz dikkatle çok daha iyi olur korsenin etkisine çok inanıyorum sen doğumdan ne kadar sonra sıkı birşeyker giyebilecek duruma geldin:(
Duygucoban Emineymen ay ins gider ama isin garibi yoktu sonradan oldu zaten cocukla ilgilenmekten yedigim ictigimde yok
Duygucoban deletedmom734 canim ben dogumym cok kolaydi bi hafta zaten rahat seyler giydim ama pant filan 1 ayi buldu