Asdfgh canım bana doktorum üç ana öğün üç ara öğün yap dedi az az.pirinç beyaz ekmek hamur işi uzak dur dedi.çok canın çekerse tadımlık dedi.meyveyi öğlen ara öğününde yemeye çalış dedi.boll protein al dedi hafta da en az 1 gün balık.ekmek sadece tam buğday ekmeği dedi.sen de kendine bi yemek programı oluşturursun canım 🌸🌸