Merhaba anneler ben 37 +3 günlük hamileyim bu hafta itibariyle sarı akıntım olmaya başladı normalde de vardı ama şu anda çok sıvı ve sürekli var gibi ilk gebeliğim doğum belirtisi mi yoksa enfeksiyon olabilir mi acile gitmeliyim tecrübeli anneler bir bakabilir mi