Selda-28 Haftadayım 9 gün kaldı karantinamın bitmesine, doğumum gelirse devlette doğum yapacakmışım. Kafayı yicem ya resmen kontrole bile gidemiyorum. Karantinam bittiğinde doktoruma gidebileceğim. Karantina sürecinde doğum gelir diye çok korkuyorum çookk 😞😞😞😞(ilk doğumumu devlette yaptım ve çok kötü davrandılar o yüzden hiç gitmek istemiyorum)
Loveis16 Selda-28 delta değilsen 10 gün karantinan dolduğunda test ver negatif çıkarsan 4 gün de olsa süreni kısaltmış olursun 🤷🏼♀️
Ankaku Selda-28 10 gün sonra Dışarı cikabiliyirsun ama nie şart koymuş benim doktorum 1 hafta sonra gelebilirsin demişti kontrole
Civcivimm35 Selda-28 ne kadar da saçmaa korkma Daha vaktin var inşallah vaktinde gelir stres yapma kendine
Selda-28 Civcivimm35 teşekkür ediyorum. Erken olur diye panik sardı. Kontrolüm vardı ona da gidemedim.son zamanlarım ya bebeği de merak ediyorum 😥
Civcivimm35 Selda-28 Hareket ediyosa hiç bşeyi yoktur inşallah korkma ben de geçirdim bence teste gitmedim fena hastaydım eşimde çıktı bi kaç gün sonra. Doktorum korkma bişey olmaz bebeğe dedi. İyi düşün sürekli bebek de etkileniyor senden