Merhaba guzel anneler ve anne adaylari
Bugun cati muayenesi oldum
36+4 um
Burda anlatilanlarin bazilari acidigi bazilari acimadigini soyledi
Beyin iste bu aciyacak kafasiyla gittim 😁
Neyse ciktim catala o sirada aklimda bi soru vardi doktora sordum doktor onu cevaplarken bi yandan da muayene ediyormus 😁 benim sorumu cevaplamasan islem bitti 15 20 sajiyelik biseydi ve nasil oldu nasil bitti farketmedim bile 😁
Yani korkarak gidenlere onerim bi soru sorun soruya odaklaninca zaten onu hissetmiyorsunuz 😁
Normal dogum icin heveslenmistim doktorum da normal yaptiralim demisti ama malesef kemik darligi oldugu icin 22.11.2021 tarihine sezaryen tarihi aldik 🥰