Semiha_ hlalclk- Son adet tarihinden hesaplayıp kaç haftalık çıkıyorsan onu baz al canım 🙂 ultrasonda ileri yada geri olması birşey ifade etmez 🙂
Yavuzz Ebrubuse bende ultrasonda 32+6 burda 32+3 ultrason a göre dimi çok bi fark yok gerçi normal dimi
Zehrasya Annesininbitanesi1 merhaba muhtemel doğum tarihi verdi mi size ben daha sormadım acaba ne zaman doğum olur benimki erkek ler geç oluyor diyorlar
Semiha_ Msms Şükür iyiyiz karın sertleşmelerimiz başladı artık onun haricinde sorunsuz devam ediyoruz yolumuza 🙂🙂
Annesininbitanesi1 Msms Bugün dogurucam zannettim resmen oğlum sağolsun sürekli sertleşiyor nefes alamıyorum özellikle geceleri şükür diyorum genede sizin nasıl gidiyor ☺️
Msms Semiha_ çok şükür ne kadar güzel🥰 karın sertleşmeleri bizde de oluyor o an inanılmaz bir baskı oluyor değil mi?🙈
Msms Annesininbitanesi1 çok şükür iyi gidiyor ama aynı durumlar bizde de mevcut🙈 sertleştiğinde gerçekten nefes alınmıyor biraz daha sabredelim az kaldı inş🙏🥰🙈
hlalclk- Semiha_ kız öyle bişey ki ben en son ki adet tarihimi bilmiyorum doktorlar haftasına göre ayarladilar kendileri çocuğa göre yani 😂😂 17 Mart olarak hesapliyorlar şimdi 😂
Msms Ebrubuse bazen bende de oluyor bence artık normal diye düşünüyorum bende sertleşmeler,bazen vajinama doğru hafif batmalar oluyor