Bir çok nedeni olabilir içinin rahat etmesi için doktora gözükmeden de yarar var seni üzmek amaçlı söylemiyorum bende de çok ağrılar oluyyordu yok çatı genişlediği için yok bebek asağıda olduğu için filan filan dediler idrar yolu enfeksiyonuda çok yapar mesala ağrı ve baskıyı ama bende başka sıkıntı çıktı o yüzden doktora bi gözük